خبرگزاری کار ایران

نجفی مطرح کرد:

لزوم همراهی تمامی دستگاه های استان در بازگشایی مدارس/البرز رتبه اول جذب مشارکت خیرین را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۸۸

استاندار البرز با اشاره به اهتمام ویژه برگزاری مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با قدردانی از خیرین مدرسه ساز تاکید کرد: خیرین با ایثار و از خودگذشتگی و بدون انگیزه های اقتصادی و سیاسی، خیرخواهانه به حل مشکلات و جبران کمبودها اقدام می کنند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که ظهر سه شنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز، گنجینه های ارزشمند استان هستند، گفت: البرز رتبه اول جذب مشارکت خیرین را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: خیرین با ایثار و از خودگذشتگی و بدون انگیزه های اقتصادی و سیاسی، خیرخواهانه به حل مشکلات و جبران کمبودها اقدام می کنند.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت بهینه سازی امکانات موجود در شرایط خاصی که در کشور حاکم است، اظهار داشت: باید ظرفیت های استان در حوزه های مختلف شناسایی شده و از آنها بهره برداری کرد.

نجفی افزود: ادارات و دستگاه های البرز امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی فراوانی دارند که ضرورت دارد در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رشد سریع جمعیت و نرخ بالای مهاجرت در البرز در کنار فرصت ها، زمینه ساز تهدیدهایی شده که عقب ماندن زیرساخت های آموزشی از جمله آنها است، تصریح کرد: باید با عزم همگانی، تعامل و هم افزایی درصدد جبران کمبودها و نارسایی ها باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه اکنون ضرورت دارد با اهتمام ویژه ای درصدد برگزاری مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید باشیم که این جشن با شکوه به بهترین نحو ممکن برپا شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های خدماتی در راستای تسریع در راه اندازی مدارس باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند که مانعی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان خدمتگزاران مردم موظف هستیم که در شرایط بحرانی با جدیت به دنبال حل مشکلات و موانع و فراهم کردن موجبات رفاه مردم باشیم، ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع از اهم امور ادارات و دستگاه ها است که باید به جد دنبال شود و در این راستا ضرورت دارد میزخدمت به شکل حقیقی پاسخگوی مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز