خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبرداد:

اتهام قتل برای پسر عمو در پرونده به چاه انداختن دختر 5 ساله

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۸۰

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده متهم ماجرای انداختن دختربچه 5 ساله به چاه فاضلاب در شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان فلاورجان در حال رسیدگی است.

به گزارش ایلنا، احمد خسروی‌وفا در تشریح جزییات ماجرای انداختن دختر بچه 5 ساله به چاه فاضلاب گفت: حسب گزارش واصله در ساعت 15:10 روز سه‌شنبه مورخ 13 شهریور ماه نوجوانی 13 ساله دخترعموی خردسال خود را از روی خصومت به داخل یکی از چاه‌های فاضلاب روستایی محل سکونت انداخته و درب آن را می‌بندد.
 
وی افزود: یکی از همسایگان از طریق دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و همسایگان را خبردار کرده و به کمک اهالی طفل از چاه فاضلاب خارج و به بیمارستان منتقل می‌کنند که بدون آسیب جسمی جدی و پس از بررسی‌های لازم پزشکی از بیمارستان ترخیص شده و پدر او نیز از متهم اعلام رضایت می‌کند.
 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: پرونده متهم این حادثه به اتهام شروع به قتل در شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اقرار متهم و نظر به اینکه موضوع مشمول ماده 286 قانون آیین دادرسی کیفری و ماده 88 قانون مجازات اسلامی و تبصره یک آن است، با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم و انتخاب وکیل برای وی، جلسه دادگاه تشکیل و حکم تأدیبی مقتضی صادر خواهد شد.
 
خسروی‌وفا در پایان از خانواده‌ها خواست با عنایت به اینکه اختلافات خانوادگی و طلاق آثار مخرب و خطرناکی ابتدا برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و خردسالان و سپس جامعه دارد، در حفظ و مراقبت و نظارت بیشتر فرزندان خود بکوشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز