خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان و کارآفرینان افتتاح شد؛

اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۵۴

اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با بیش از ۵۰ اثر کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرستان پردیس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نمایشگاه و فروشگاه مد و پوشش اسلامی ایرانی روز دوشنبه ۲۶شهریور در نگارخانه آوای شهر پردیس افتتاح شد.

به گفته سیده مریم موسوی مسئول امور بانوان شواری شهر پردیس این نمایشگاه اولین مرکز ارائه طراحی و پوشش ایرانی اسلامی است که با حضور ۵۰ نفر از کارآفرینان و طراحان و تولیدکنندگان شهرستان پردیس برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز حین بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر حمایت مسئولان شهرستان به خصوص شهرداری و شورای شهر از تولید کالای ایرانی و توجه ویژه به کارآفرینان گفت: بزودی طی صحبت هایی که مسئولانی شهرستان داشته اند درصدد هستیم نمایشگاهی دائمی با حمایت شهرداری و شورای شهر پردیس در سطح شهرستان برای کارآفرینان و بویژه بانوان سرپرست خانواده آماده کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری شهرداری و شورای شهر پردیس، سپاه پاسداران، اتاق اصناف، سازمان فنی حرفه ای و آموزش پرورش شهرستان پردیس با محوریت طراحی لباس جواهرآلات و زیور آلات، طراحی کیف و کفش و مقاله علمی و دانشجویی برگزار  شد.

مسئول اموربانوان شورای شهر معتقد است شهرستان پردیس دارای پتانسیل بالایی از افراد مبتکر ،خلاق و نوآور در زمینه طراحی و پوشش ایرانی است و این نمایشگاه به منظور توانمندسازی و ترویج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در شهرستان پردیس همراه با غرفه های تولیدات ایرانی تا ۴ مهر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ در نگار خانه آوا واقع در زیرگذر میدان امام خمینی (ره) جهت بازدید و خرید علاقمندان برقرار است.

وی در ادامه گفت: آثار برگزیده این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان برتر در مراسم اختتامیه معرفی و جوایزی نفیس به بهترین طراحان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز