خبرگزاری کار ایران

صلواتی مطرح کرد:

ایجاد جایگاه مخصوص اتوبوس‌های اصفهان در مرز مهران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۱۷

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خواستار ایجاد جایگاه مخصوص اتوبوس‌های استان اصفهان در مرز مهران شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،‌ محمد علی صلواتی در جلسه برنامه ریزی، پیش‌بینی و ارتقا سطح خدمات سفرهای تابستانی و همچنین سفر زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: سال گذشته تجربیات ارزشمندی از برگزاری مراسم اربعین کسب شد و امسال نیز با بهره گیری از تجربیات گذشته باید برای ارتقا کیفیت سفر زائرین برنامه ریزی شود.

وی با استقبال از استقرار ایستگاه های امنیت و سلامت در مجتمع های خدماتی رفاهی و در مسیر تردد زائرین گفت: استقرار موکب ها یا ایستگاه های امنیت و سلامت برای پذیرایی از زائرین در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در جاده های استان اصفهان اقدامی در راستای ارتقاء کیفیت سفر مردم بوده و حال و هوای معنوی این سفر را دوچندان می کند.

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به ضرورت بازدید از پایانه های مرزی تصریح کرد: در سال گذشته 70 درصد از زوار اصفهانی از مرز مهران بازگشتند و لذا باید از هم اکنون برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای بازگشت مسافران از این مرز انجام گیرد.

وی خواستار ایجاد سکوی مختص اتوبوس های مسافربری استان اصفهان در مرزمهران شد و گفت:‌ ساماندهی اتوبوس ها و عدم سرگردانی مسافران از نتایج راه اندازی این سکو است.

صلواتی با اشاره به لزوم اطمینان خاطر مسافران از هزینه سفر بازگشت با اتوبوس و جلوگیری از بی نظمی  اضافه کرد: ایجاد گیشه فروش بلیط برگشت و نصب نرخ نامه در معرض دید عموم در پایانه مهران و حتی پیش فروش بلیط های برگشت تاحدود زیادی به حل مشکلات شهروندان و شرکت های مسافربری کمک خواهد کرد.

وی خواستار هماهنگی کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری کشور با نهادهای مختلف اعم از پلیس راه و دیگر نهادهای ذیربط برای جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان اتوبوس‌ها شد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان نیز در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ناوگان‌های عمومی و شخصی در پایانه کاوه و جایگاه های سوخت مستقر محورهای سفر زائرین تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز