خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

مطالبات فرهنگیان استان اردبیل پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۲۵

استاندار اردبیل در نشست شورای آموزش و پرورش استان اردبیل بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه متشکل از شهرداران ، فرمانداران و راه و شهرسازی استان برای حل و فصل مشکل زمین‌های تغییر کاربری شده، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: مشکلات ساخت مدارس در مسکن های مهر استان اردبیل نیز باید ازسوی این کارگروه پیگیری، رسیدگی و برطرف شوند.

وی همچنین خواستار فراهم‌شدن شرایط استفاده آموزش و پرورش استان اردبیل از ظرفیت مدارس غیرانتفاعی که در زمینه آموزش مسائل قرآنی فعالیت دارند، شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هم در این نشست گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان این استان تا پایان شهریور جاری پرداخت می شود.

علی نواداد افزود: معوقات معلمان دارای اهمیت زیادی بوده و از دغدغه های مهم مدیران و مسئولان ارشد این استان است.

وی اظهار داشت: نشست هایی برای حل این مشکل برگزار شد که نتیجه آن پرداخت 40 درصدی مطالبات فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش استان است.

وی گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان بدون مشکل آغاز می شود و دانش آموزان به عنوان آینده سازان اصلی جامعه و نیز معلمان و دست اندرکاران مدارس با آسودگی و نشاط بیشتر در عرصه تعلیم و تربیت حاضر می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز