خبرگزاری کار ایران

ایرج رئیسیان‌ خبر داد ؛

معلوم شدن موقعیت گمشدگان وزار‌ت‌راه وشهرسازی در کویر سمنان

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۹۸

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان،5 نفر از مسئولان وزارت راه و شهرسازی که ‌در سفر به منطقه کویر‌ی سمنان گمشده بودند بامداد امروز طی تماسی موقعیت خود را به هلال احمر منطقه خبر دادند.

به گزارش ایلنا، ایرج رئیسیان‌ صبح امروز جمعه 23-  شهریور ماه جاری - از گمشدن چند ‌مسئول ارشد وزارت راه و شهرسازی از جمله  سید‌حسن میر‌شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و چهار کارشناس ارشد وزارت راه و شهرسازی در کویر استان سمنان خبر داد و گفت :‌معاون وزیر راه به همراه کارشناسان ارشد این وزارت خانه پنجشنبه از راه دامغان و جندق عازم اصفهان بودند که خارج شدن آن‌ها از مسیر باعث گم‌شدن آنها شد.

این پنج نفر در میانه راه قصد بازدید از جاده نیمه‌تمام جنوب استان سمنان منتهی به کویر ریگ جن را داشتند که ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته گم‌شدن آنها  به اداره کل راه و ترابری و مدیریت بحران استانداری گزارش شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه امکان برقراری ارتباط با این افراد به دلیل عدم دسترسی آنتن تلفن همراه میسر نبود، ابراز داشت: ساعت پنج بامداد امروز  این پنج نفر موفق به ارتباط تلفنی و اعلام نقطه مورد نظر خود از طریق جی‌پی‌اس به هلال‌احمر استان سمنان شدند.

رئیسیان در ادامه تصریح کرد: محل گم‌شدن این مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی پایین‌تر از روستای علی‌آباد گرمسار بود.

برپایه این گزارش  شرایط جوی کویر امکان امدادرسانی را در شب مختل کرده   و تلاش مسئولان و نهادهای مسئول برای یافتن آن‌ها در پنج‌شنبه بی‌نتیجه ماند. اما همزمان با طلوع صبح نیروهای استان دوباره  دست‌به‌کار شدند .

یک مقام مسئول در وزارت راه نیز ازتماس میرشفیع معاون وزیر راه خبر داد و گفت: وی 5صبح امروز با هلال احمر تماس گرفته و موقعیت‌شان را که در حوالی روستای علی آباد گرمسار است اطلاع داد  که  خوشبختانه با این تماس حتما نجات خواهند یافت.

معاون وزیر و مشاورانش در سفر به جندق از مسیر گرمسار نیز بازدید می کردند که از ظهر پنج شنبه از آن ها خبری در دست نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز