خبرگزاری کار ایران

با حضور دادستان اردبیل برگزار شد؛

طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۲۶

طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده‌فروشان مواد مخدر در اردبیل با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و فرماندهان انتظامی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تشریح لزوم مبارزه جدی با موادمخدر گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری مجموعه قضایی و انتظامی در مناطق آسیب زای اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: مسلما، برگزاری چنین طرح هایی موجب پاکسازی محلات از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر و به تبع آن موجب ایجاد آرامش و امنیت در میان شهروندان شده و رضایتمندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در طول سال نیز مبارزه جدی با مقوله ورود مواد مخدر و توزیع  آن در استان انجام صورت گرفته و کشفیات قابل توجهی نیز بدست آمده است و برای مجرمین مجازات های سنگین نیز صادر شده است .

عتباتی ادامه داد: برخورد با هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در دستور کار قرار دارد و این طرح با همکاری و هماهنگی تمامی عوامل انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل در حوزه های مختلف عملیاتی می‌شود و با جدیت و قاطعیت نیز ادامه خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین از عملیاتی شدن طرح های دیگر از جمله طرح برخورد با اراذل و اوباش ، مبارزه با مشروبات الکلی و سرقت خبر داد و گفت: بی شک برگزاری چنین طرح هایی موجب ارتقای سطح رضایتمندی مردم می شود که یکی از اهداف اصلی  و مهم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به لزوم تأمین امنیت شهروندان گفت: امنیت اساس و بستر ساز زیر ساخت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی است که برای تحقق آن بایستی از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز