خبرگزاری کار ایران

به همت جهاد کشاورزی نظرآباد؛

از کشاورزان برتر در همایش کشت کلزا تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۳۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر آباد از برگزاری همایشی با موضوع "کشت کلزا و تجلیل از تولیدکنندگان برتر سال زراعی 97-96" خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج الماسی در جمع خبرنگاران گفت: به همت جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد و با همکاری کانون بسیج مهندسان کشاورزی این شهرستان، همایشی با موضوع "کشت کلزا و تجلیل از تولیدکنندگان برتر سال زراعی 97-96" در فرهنگسرای هنر سید جمال‌الدین با حضور مسئولان  استانی و شهرستانی و همچنین بهره‌برداران برگزار شد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظر‌آباد در خصوص اهداف کلی از برگزاری این همایش، عنوان کرد: کلزا یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای تناوب در کشت گندم و جو است و همچنین  کشت کلزا به نوعی حمایت از کالای ایرانی  محسوب می‌شود.

وی در ادامه به ثبت رکورد عملکرد کلزای استان با رقم 6 هزار و 200 کیلوگرم در واحد سطح طی سال زرعی 97-96 به نام شهرستان نظرآباد اشاره کرد و افزود: این نتیجه، حاصل تلاش و کوشش کشاورزان و کارشناسان است.

الماسی تصریح کرد: در این جلسه نحوه توزیع ارقام  کلزا در سال زراعی 98-97 در سطح شهرستان نظرآباد و همچنین مدیریت مزارع کلزا از لحاظ آفات و علف های هرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان از 11 نفر از تولیدکنندگان برتر شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز