خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد فرماندار گچساران از عملکرد مسئولان مرکزی سد چم‌شیر/ مشکل اصلی به مسئولان تهرانی‌نشین برمی‌گردد

کد خبر : ۶۶۷۰۵۵

فرماندار شهرستان گچساران با انتقاد از عملکرد مسئولان مرکزی سد چم‌شیر این شهرستان به تجمع اعتراضی کارگران این مجموعه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرحیم رحیمی درباره اعتراض کارگران سد چم‌شیر گچساران به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: کارگران در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند و باید شرایط برای آنها مساعد باشد ولی مسئولان تهران‌نشین سد چم‌شیر گچساران به کارگران توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه به‌طور کامل در جریان مشکلات کارگران سد چم‌شیر هستم، افزود: مسئولان سد در گچساران همه تلاش خود را کرده‌اند ولی مشکل اصلی به مسئولان تهرانی‌نشین این سد برمی‌گردد.

نماینده ارشد دولت در شهرستان گچساران در ادامه گفت: تمامی کارگران شهرستان گچساران بدانند که فرماندار این شهر کنار آنهاست و برای احقاق حقوق آنها نهایت تلاشم را بکار می‌گیرم.

رحیمی افزود: هم اکنون در ماموریت خارج از شهرستان هستم ولی به‌صورت تلفنی در تلاشم مشکلات کارگران سد چم‌شیر را حل کنم زیرا آنها کار کرده‌اند و اکنون حق و حقوق خود را می‌خواهند و خواسته خلافی هم ندارند.

وی گفت: بنده حامی کارگران هستم و از آنها می‌خواهم همچون گذشته به مجموعه مدیریتی شهرستان اعتماد کرده تا مشکل آنها حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز