خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشدید بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان/ سرعت 90 کیلومتری باد در پایان هفته/ کاهش 8 درجه‌ای دما در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۳۲

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تشدید بادهای 120 روزه در این استان طی روزهای آینده خبرداد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز وزش بادهای 120 روزه تشدید خواهد شد، روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدیدتر خواهد بود و سرعت باد به بیش از 90 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در برخی نقاط این نواحی سبب توفان گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

 وی افزود: پنج شنبه و جمعه در جاده‌های مواصلاتی زابل-نهبندان، زاهدان -نهبندان، زاهدان-زابل و ایرانشهر-بم باد و گرد و خاک سبب کاهش شدید دید می‌شود.

ملاشاهی ادامه داد: گرد و غبار گسترده در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را به همراه خواهد داشت و باد و گرد و خاک نیز با شدت کمتر رخ خواهد داد.

 وی عنوان کرد: دمای هوا از پنج شنبه در شمال و از جمعه در نواحی مرکزی استان حدود 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در پایان افزود: افرادی سالمند، کودکان و بیماران قلبی و ریوی از تردد در سطح شهر خود‌داری کنند و رانندگان نکات ایمنی را برای حفظ جان خود در محورهای مواصلاتی رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز