خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف زنجان خبر داد:

نان در زنجان گران شد / هر لواش زنجان 180 تومن شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۴۰

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: قیمت نان لواش در زنجان ۱۰ درصد گران شد و این افزایش قیمت خودسرانه نیست و مصوبه دولت را دارد.

به گزارش ایلنا، سید محمود موسوی گفت: افزایش قیمت نان لواش از ۱۷ شهریور در زنجان اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز قیمت نان به ۱۸۰ تومان رسیده است، افزود: البته این افزایش قیمت مشروط است و باید وزن چانه ۱۶۰ گرم شود.

رییس اتاق اصناف زنجان با اشاره به اینکه نانوایان نیز راضی بودند که حامل‌های انرژی به چند سال پیش برگردد و قیمت نیز ثابت بماند تصریح کرد: البته افزایش قیمت نیز فقط ۱۰ درصد بوده و این افزایش قیمت خودسرانه نیست و مصوبه دولت را دارد، در آذرماه سال گذشته ستاد تنظیم بازار، نرخ نان را افزایش داد اما با دستور رییس جمهور این مصوبه لغو و به نانوایی‌ها اعلام شد که قیمت‌ها به قبل برگردد.

وی با بیان اینکه قیمت بربری افزایش نداشته است و وزن چانه آن ۵۰۰ گرم است، گفت: البته نان سنگک و تافتون نیز افزایش نیافته است و تغییر قیمت فقط روی نان لواش اعمال شده است.

سید محمود موسوی با اشاره به اینکه نرخ قبلی نان به چند سال پیش برمی‌گردد افزود: درست است که قیمت نان در این مدت ثابت بود اما در طی این مدت حامل‌های انرژی همچون نان،آرد و ... نیز گران شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز