خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی خبر داد:

هیچ‌جای دنیا مردم صددرصد از خدمات بهداشت و درمان راضی نیستند/ نوسازی و بهسازی 120 مرکز اورژانس کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۷۸

وزیر بهداشت از بهسازی 120 مرکز اورژانس‌ کشور به شکل پیشرفته و تجهیز شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس اظهار داشت: امروز شاهدیم شیک‌ترین اورژانس‌های کشور در هزار کیلومتری مرکز احداث شده و به‌روزترین تجهیزات دنیا نیز در این مراکز وجود دارد.

وی با ابراز خرسندی از عملیات احداث اورژانس فردوس و نمونه‌های مشابه آن در استان گفت: با ارتقای خدمات درمانی و ادامه آن تا چند سال آینده اتفاقات خوبی در این حوزه رقم می خورد. علی‌رغم تمامی مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سطح ملی خوب و از نظر دانشگاهی عالی عمل کرده است.یکی از مهم ترین آزمون‌ها، ورود به حوزه‌های تخصصی است که دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حوزه تخصصی دستیاری رتبه دوم را کسب کرده است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش کمی و کیفی تخت‌های بیمارستانی در دولت تدبیر و امید گفت: با تخصیص 30 درصد ظرفیت نیروهای بومی به خراسان‌جنوبی درصدیم این نیروها در رشته‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی در همین استان خدمت کنند و نیازی به اعزام فوق تخصص به این استان نباشد‌.

وی با بیان اینکه همراهی مسئولان خراسان جنوبی در اجرای پروژه‌ها جهادگونه است افزود: به خاطر خودخواهی، خودبینی و رقابت‌های شخصی نباید مسائل و منافع ملی را قربانی کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به آمار پروژه‌های افتتاحی در استان تصریح کرد: اگرچه مردم از این اقدامات خرسند و خوشحال هستند اما دشمنان انقلاب نمی‌خواهند کام مردم با این پروژه ها شیرین شود به همین خاطر با القای ناکارآمدی تبلیغ منفی می کنند.

وی گفت: به خاطر مسئولیت‌های مختلفی که از گذشته تاکنون داشته‌ایم به استان خراسان‌جنوبی و روستاهای آن سفرهای متعددی کردم و اقدامات صورت گرفته در منطقه قابل قیاس با گذشته نیست.

قاضی‌زاده هاشمی شاکر بودن در کنار مطالبه‌گری را مورد تاکید قرار دارد و افزود: هیچ جای دنیا مردم صددرصد از خدمات بهداشت و درمان راضی نیستند و همه چیز نسبی است ولی مجموعه‌های افتتاح شده در خراسان جنوبی افتخارآمیز است.

وی ابراز امیدواری کرد: اورژانس نهبندان و طبس نیز در فازهای بعدی پروژه های بهداشت و درمان خراسان جنوبی به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با اشاره به شرایط کشور، مهمترین مشکل کنونی را سیاست داخلی دانست و اظهار داشت: باید بدانیم از بیرون برای ما برنامه دارند و اکنون در جنگ اقتصادی هستیم لذا توقعات را کنترل کرده و به شایعات توجه نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز