خبرگزاری کار ایران

توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در اصفهان شتاب گرفت؛

موافقت باتاسیس 21 مجموعه گردشگری و بومگردی جدید در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۶۶

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از صدور موافقت اولیه جهت تاسیس 21 مجموعه گردشگری و اقامتگاه بومگردی جدید در پهنه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید امینی ادامه داد: از مجموع طرح‌ها و درخواست‌های ارائه شده توسط سرمایه‌گذاران گردشگری استان به ترتیب مجوز اولیه جهت تاسیس 11 طرح گردشگری و همچنین 10 طرح تاسیس اقامتگاه بومگردی صادر شد.

وی در رابطه با طرح‌های مصوب در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری استان اظهار داشت: از مجموعه طرحهای ارائه شده مجوز تاسیس 3 هتل و یک مهمانپذیر در شهر اصفهان به ویژه در محورهای شمالی، مرکزی و جنوبی شهر و مجوز اولیه تاسیس 1 اقامتگاه سنتی با مرمت قلعه تاریخی حوزه شهر بهارستان، مجوز اولیه تاسیس دو اقامتگاه سنتی در محور تاریخی اصفهان و مجوز اولیه تاسیس یک سفره خانه سنتی در محور تاریخی بازار اصفهان صادر شد.

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: از دیگر طرحهای مصوب در این نشست می‌توان به صدور موافقت اصولی اولیه تاسیس یک مجتمع گردشگری در شهر شاهین شهر از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه و همچنین صدور موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس دو مجتمع گردشگری در روستای "زفره" در محور تاریخی شرق شهرستان اصفهان و شهرستان خوانسار و همچنین صدور موافقت اصولی با تاسیس یک مجتمع گردشگری در شهرستان خمینی شهر اشاره کرد.

وی با اشاره به نشست کمیته بومگردی‌های استان گفت: کمیته تاسیس اقامتگاه‌های بومگردی استان نیز با محوریت طرحهای بومگردی شمال استان برگزار و از مجموع طرحهای ارائه شده ، مجوز اولیه جهت تاسیس 10 اقامتگاه بومگردی در شمال استان صادر شد.

امینی یادآورشد: موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس 3 اقامتگاه بومگردی در روستای "مرق" از توابع کاشان و موافقت اصولی اولیه جهت 3 اقامتگاه بومگردی در شهر "برزک" و روستای "سادیان" از توابع شهر برزک صادر شد.

وی اظهار داشت: موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس 4 اقامتگاه بومگردی به ترتیب در منطقه فین بزرگ در غرب کاشان، قلعه تاریخی مشهد اردهال، روستای "خرمدشت" و روستای "بارونق" از توابع کاشان نیز صادر شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز