خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی خبر داد:

صدور 167 پروانه بهره‌برداری صنعتی از ابتدای امسال در سطح استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صدور 167 پروانه بهره‌برداری صنعتی از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد و گفت: البرز در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه یک کشوری را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران گفت: در استان البرز در مجموع 167 پروانه بهره‌برداری صادر شده که در تعداد پروانه صادره رتبه‌دوم و در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه یک کشوری بدست آمده است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری انجام گرفته در این تعداد واحد صنعتی بالغ بر 968 میلیارد تومان بوده که اشتغال مستقیم بیش از 5 هزار و 40 نفر را فرآهم می‌آورند.

شاهمرادی همچنین از صدور 37 مجوز طرح توسعه با اشتغال حدود 1300 نفر و سرمایه گذاری بالغ بر 292 میلیارد تومان خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: از ابتدای سال 1397، یکصد و شصت و یک جواز تاسیس نیز صادر شده که ان‌شالله به‌زودی شرایط اشتغال بیش از 5 هزار و 950 نفر را با حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در حدود یک‌هزار و 114 میلیارد تومان بوجود خواهند آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: علی‌رغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، باید اذعان کرد که هنوز بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده کشور، بسیار پرتلاش تر از پیش گام برداشته و دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.

وی افزود: آمار فوق و پیگیری‌های مجدانه تولیدکنندگان برای عبور از برخی موانع پیش روی، جدیت و تلاش همه مسئولان و خدمتگزاران حوزه صنعت را برای خدمت صادقانه‌تر و مثمرثمرتر از پیش فراهم آورده است.

شاهمرادی تاکید کرد: اطمینان دارم که شرایط موجود فرصتی بزرگ برای کشور خواهد بود تا طعم شیرین خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیشتر از پیش بچشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز