خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

جلسات با هدف رفع موانع باید اثرگذار و گره گشای تولید و اشتغال باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۸۹

استاندار البرز با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک‌های صنفی شیخ آباد و صنعتی زیبادشت، گفت: در جلسات باید با بررسی تنگناها و رفع موانع این شهرک‌ها در اقدامی اثرگذار و گره گشا، تولید و اشتغال را گسترش داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه های مختلف بهره‌برداری کرد، افزود: تسهیل در امور بخش خصوصی، رشد و توسعه همه جانبه استان و به تبع آن کشور را تسریع می کند.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنفی شیخ آباد و صنعتی زیبادشت، پتانسیل‌های ارزشمندی هستند که به دلیل موانعی، بلاتکلیف مانده اند.

نجفی با اشاره به بازدیدی که اخیرا از شهرک های صنفی شیخ آباد و صنعتی زیبادشت صورت گرفت، گفت: طی این بازدید تنگناها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید جلسات این چنینی منجربه اقدامی اثرگذار و گره گشا برای تولید و اشتغال باشد، افزود: بر این اساس در بسیاری موارد می توان با تعامل سازنده بین دستگاهها، راه گشا بود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی یک برآورد اجمالی به این نتیجه رسیدیم که به علت اختلافات گذشته حدود 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرک ها بلاتکلیف مانده است از این رو به جد درصدد حل مشکلات هستیم.

وی گفت: شهرک صنفی شیخ آباد دارای فرصت های بسیاری، به خصوص برای ایجاد اشتغال است که با راه‌اندازی این امکان علاوه بر ساماندهی صنوف، بستر چند هزار شغل فراهم می شود.

نجفی افزود: در شهرک صنعتی زیبادشت نیز چندین واحد تولیدی بزرگ مستقر هستند که با حل موانع این شهرک، فرصت ها تقویت و احیا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این دو شهرک به خصوص در شرایط کنونی، روند پیشبرد امور به صورت روزانه مورد نظارت قرار می گیرد و طی این پیگیری ها موضوع برق شهرک صنفی شیخ آباد حل و فصل شد.

استاندار البرز گفت: امید است با تسریع در رفع موانع، تا پایان شهریور امسال شاهد فعالیت این شهرک ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز