خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان:

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اصفهان را به دنیا معرفی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۹۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان توانسته اصفهان را به همه دنیا به خصوص سینماگران، به عنوان یکی از بهترین ظرفیت های کشور در حوزه فیلم کودک و نوجوان معرفی کند.

به‌گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در حاشیه بازدید از محل دائمی دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان اظهار داشت:  این جشنواره توانسته اصفهان را به همه دنیا به خصوص سینماگران، به عنوان یکی از بهترین ظرفیت های کشور در سینمای کودک و نوجوان معرفی کند.

وی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را حرکت فرهنگی پر باری برای اصفهان دانست و به اهمیت برگزاری آن برای شهروندان اصفهانی اشاره کرد.

انصاری در ادامه بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از پایه های اصلی جشنواره های هنری به ویژه در زمینه فیلمسازی به حساب می آید، این سازمان باید به عنوان صاحب خانه، با کمک همه بخش هایی که حضورشان در این حوزه موثر است، به وظایف خود عمل کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به ارتباطی که بین اصفهان و این رویداد شکل گرفته اشاره کرد و افزود:  این جشنواره در دنیا همراه نام اصفهان معرفی شده و در نتیجه خدمت بزرگی به حوزه فرهنگ اصفهان کرده است، این جشنواره توانسته اصفهان را به همه دنیا به خصوص سینماگران، به عنوان یکی از بهترین ظرفیت های کشور در حوزه فیلم کودک و نوجوان معرفی کند.

انصاری تصریح کرد: یکی از مقوله هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، اقتصاد در حوزه فرهنگ و هنر است. در سال های گذشته آنطور که باید به این موضوع توجه نشده است.

وی با بیان اینکه سینما هم صنعت و هم هنر است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد بیش از رشته های دیگر می توان در این زمینه سرمایه گذاری کرد. زیرا مخاطبان سینما علاقه مندند کودکان و نوجوانان شان حضور بیشتری در حوزه های فرهنگی و هنری داشته باشند و برای این موضوع هزینه می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  خاطر نشان کرد: رونق سینمای کودکان و نوجوانان مهم است و می تواند در افزایش شادابی و نشاط اجتماعی تاثیر مثبت بگذارد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز