خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری کرج:

اولین پروژه پیشگام و محرک توسعه در بافت‌های فرسوده مصباح اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۷۱

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای اولین پروژه پیشگام و محرک توسعه در بافت های فرسوده محله مصباح خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا عاقلی در بازدید از محل اجرای پروژه پیشگام توسعه به نام P-E-2 در حد فاصل کوچه‌های حسینی و سهراب در محله مصباح، گفت: پیرو تعریف پروژه های پیشگام تجمیع و نوسازی در پهنه‌های شرقی و غربی کرج و اقدامات به عمل آمده توسط حوزه معاونت نوسازی و بهسازی سازمان مبنی بر تشکیل جلسات متعدد با مالکین و هماهنگی با توسعه گران، مقرر شد پروژه پیشگام و محرک توسعه در بافت‌های فرسوده محله مصباح اجرا شود.

این مسئول اظهار داشت: اولین پروژه پیشگام و محرک توسعه، از تجمیع 22 پلاک ریزدانه و فرسوده در قالب یک پروژه تجمیعی در حدود سه هزار متر مربع عرصه و با مشارکت شهروندان و سرمایه گذار انجام می شود.

وی افزود: با تایید پروژه پیشگام محله مصباح کرج در طی جلسات متعدد کمیته بافت فرسوده در خصوص تعیین تکلیف پلاک های واقع در بافت فرسوده شهر کرج، پرونده پروژه پیشگام P-E-2 واقع در محله مصباح کرج در مرحله اجرایی شدن قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه محلات هدف در بافت فرسوده شهری از اولویت خاصی برای بهسازی و نوسازی برخوردارند، خاطرنشان کرد: از این رو نخستین پروژه در محله مصباح پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوزات لازم از مراجع ذیربط اخذ و پس از تأیید نقشه پروژه های مذکور، در مرحله انعقاد توافقنامه نهایی فی ما بین توسعه گران و مالکین است، که در چند روز آینده کلنگ زنی می شود.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، در پایان گفت: این امر می تواند الگویی مناسب برای سایر پروژه های تعریف شده به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده کرج با مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران به شمار آید.

گفتنی است در این بازدید، علیرضا عاقلی، سرپرست سازمان و مهدی فیروزبخت، سرپرست معاونت بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج و رؤسای ادارات مشارکت‌ها و توانمند سازی و نظارت بر دفاتر تسهیل گری حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز