خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

مجروح شدن جوان 19 ساله در پی شلیک گلوله/ دستگیری عوامل تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چند تن از عوامل تیراندازی در روستای کهریز که به سمت یک منزل مسکونی تیراندازی و باعث زخمی‌شدن یک جوان 19 ساله شده بودند، خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در روستای کهریز از توابع کرمانشاه مشخص شد پنج نفر به علت اختلافات با استفاده از اسلحه کلاشینکف به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و یکی از ساکنین آن را از ناحیه هر دو پا مجروح کردند.

وی افزود: پس از گذشت تنها دو ساعت از وقوع این حادثه ماموران کلانتری توانستند با گسترش دامنه تحقیقاتی خود محل اختفای عوامل تیراندازی را شناسایی کنند.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضایی وارد مخفی‌گاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه همگی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: همچنین از منزل متهمان دستگیر شده یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، 25 عدد فشنگ و 6 قبضه شمشیر کشف شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و تحویل آنها به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و از صدور حکم لازم خبر داد. 

سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس به شدت با این گونه ناامنی‌ها مقابله و به افراد متخلف اجازه نمی‌دهد با چنین اقداماتی امنیت موجود را زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز