خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا خبرداد:

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور/ ترافیک نیمه سنگین در محور کرج- چالوس

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۵۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم اکنون ترافیک در محور کرج - چالوس نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج -تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا گرمدره در برخی از مقاطع، محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس و محور کرج-چالوس محدوده بیلقان نیمه سنگین است.

وی افزود: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب (مسیر جایگزین: محور قدیم ایلام - قلاجه) مسدود است.

رحمانی گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و گیوی - خلخال (مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه سبک: آبگرم - گیوی / مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه سنگین: فیروزآباد - خلخال) به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

وی افزود: آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران، حدفاصل پل کلاک تا پمپ بنزین آفتاب واقع در استان البرز، از مورخ ۱۱ لغایت ۱۴ شهریور، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۰۴:۰۰ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت، مسدود بوده و ترافیک در باند جنوبی از پل کلاک به سمت جاده مخصوص کرج هدایت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز