خبرگزاری کار ایران

مهدوی در جلسه شورای کرج مطرح کرد:

رای کافی برای ریاست هیات رئیسه را داشتم/ عده ای مرا مایوس و مجبور به انصراف کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۳۱

عضو شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور از انصراف خود به عنوان کاندیداتوری ریاست شورا، خبر داد و گفت: می‌خواستم شورایی منسجم و یکپارچه با تمامی 13 رأی را رقم بزنم اما جماعتی که نمی‌دانم دنبال چه بودند، منصرفم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غدیر مهدوی عضو شورای شهر کرج که قرار بود به عنوان یکی از نامزدهای ریاست هیات رئیسه، مطرح شود با اشاره به دلایل انصراف خود، گفت: دیروز روز سختی را تجربه کردم. یک روز تمام، جماعتی که نمی‌دانم دنبال چه بودند مرا احاطه کرده بودند تا از کاندیدا شدن برای ریاست شورای اسلامی شهر کرج منصرفم کنند درحالی‌ که تعداد رأی کافی برای کسب کرسی ریاست شورا را داشتم و می‌توانستم شورایی منسجم و یکپارچه با تمامی 13 رأی را رقم بزنم.

وی افزود: آمده بودم به شورای شهر نظم و انسجامی دوباره ببخشم و با ایجاد نظامی منسجم بر ثروت‌های مادی و معنوی شهر نظارت کنم تا به تاراج نرود. آمده بودم با همراهی یارانم شورایی الگو و نمونه بسازیم تا در سراسر ایران زبانزد شود. آمده بودم جلوی هرج‌ومرج‌ها و کم‌کاری‌ها و کار امروز به فردا افکندن‌ها، بی‌قانونی‌ها و تنبلی ها را بگیرم.

مهدوی گفت: می خواستم جلوی تنش‌ها و درگیری‌های بی‌پایان شورا را بگیرم و به شورای کلان‌شهر کرج عظمت و اعتبار ببخشم و با کمک و یاری همکارانم و هدایت صحیح توان و نیروی جمع و هم‌افزایی آن، قدرتی تأثیرگذار ایجاد کنم تا حرکتی شتابان به سمت شهری انسان‌محور را آغاز کنیم.

این عضو شورا تصریح کرد: لشگری که تدارک دیده‌شده بود تا مایوسم کند، شوق‌ و ذوقم را گرفت و اشتیاقم برای اصلاح و تغییر رویه موجود را نابود کرد و نگذاشت مردم شهر کرج نتایج زیبای یک مدیریت صادق، پاک دست، توانمند، هوشیار، خردورز، آینده‌نگر و پرتلاش و جدی را ببیند.

وی در پایان گفت که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با تلاش و کوشش همان قوم.

گفتنی است سارا دشتگرد، عضو شورای شهر بعد از این نطق به مهدوی اصرار کرد که برای یکپارچه شدن شورا از این تصمیم منصرف و خود را نامزد ریاست هیات رئیسه شورا کند که غدیر مهدوی قبول نکرد و در نهایت عباس زارع به عنوان تنها نامزد منصب ریاست شورای شهر کرج با کسب 9 رای موافق و 4 رای سفید، ریاست شورا را بر عهده گرفت.

این انتخاب بعد از 11 روز تاخیر و با نظارت نماینده فرماندار ویژه کرج، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز