خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

کشت و صنعت مغان باید به خریدار دارای صلاحیت واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۷۲

استاندار اردبیل درخصوص موضوع واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان گفت: محافظت از منافع استان و شهروندان عزیز اولین اولویت ما است و در این واگذاری هم با دقت و حساسیت موضوع را پیگیری می‌کنیم تا این واگذاری موجب ارتقاء بهره‌وری و ایجاد اشتغال در منطقه شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جمع خبرنگاران گفت: دولت طبق قانون و سیاست‌های کلی اصل 44 ملزم به واگذاری بنگاه های اقتصادی و تولیدی خود، از جمله کشت و صنعت مغان است ولی خریدار باید صلاحیت و اهلیت داشته باشد و در غیر این صورت اینجانب و مجموعه مدیریت استان مخالف واگذاری بوده و از مقامات ارشد کشوری خواسته ایم تا زمان محقق شدن شروط لازم از واگذاری این شرکت ممانعت کند.

به گفته استاندار اردبیل، هر گروهی که بخواهد مالک مجموعه کشت و صنعت باشد باید دارای توان مالی و تجربه کافی بوده و متعهد شود تا تعداد فرصت های شغلی در این شرکت را حداقل به 5000 نفر افزایش دهد.

وی همچنین افزایش میزان تولیدات دامی و باغی و بازسازی و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صادرات محور کردن این مجموعه را از دیگر شروط واگذاری کشت و صنعت مغان عنوان کرد.

استاندار اردبیل به شهروندان استان به ویژه اهالی شمال استان اطمینان خاطر داد که مسئولان استان به دقت مسائل مربوط به روند واگذاری کشت و صنعت مغان را رصد می نمایند و با حساسیت تمام به دنبال حفظ منافع عمومی و حقوق شهروندان عزیز و فهیم استان هستند و اجازه هیچگونه سوء استفاده و واگذاری این مجموعه به خریداران فاقد صلاحیت و اهلیت لازم را نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز