خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد:

اجرای تمهیدات ترافیکی با شروع سال تحصیلی/ سرویس مدارس با هماهنگی بیشتر فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۸۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اجرای تمهیدات ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: برنامه ریزی های لازم برای سرویس‌های مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده تا شاهد مشکلات گذشته در این خصوص نباشیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق، امروز در جمع خبرنگآران، اظهار داشت: در جلسات متعدد با مسئولان شهرداری و استانداری البرز، مقرر شد تا زمان آغاز سال تحصیلی جدید نقاط دارای نواقص فنی و ترافیکی به شهرداری اعلام تا درسریع ترین زمان برطرف شود.

وی اضافه کرد: در آستانه بازگشایی مدارس با رفع بسیاری از معضلات ترافیکی می‌توان بستر آرامش بیشتری را برای دانش آموزان در عرصه علم فراهم کرد.

شرق گفت: همچنین با هماهنگی های انجام شده در نیمه اول مهرماه سال جاری هرگونه عملیات عمرانی در معابر پرتردد و اصلی استان البرز متوقف می‌شود.

وی اضافه کرد:همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید، خانواده ها برای تهیه ملزومات و نیازهای دانش‌آموزان خود به معابر شهری و مراکز خرید مراجعه می کنند که باعث ایجاد ترافیک سنگین در معابر می شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه‌های دیگر تمام توان خود را برای کنترل و روان سازی ترافیک وبرخورد با تخلفات به کار بسته است.

سرهنگ شرق افزود: برنامه ریزی های لازم برای سرویس های مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده تا شاهد مشکلات گذشته دراین خصوص نباشیم.

رئیس پلیس راهنمایی‌و رانندگی استان البرز، گفت: بیش از 10دانش‌آموز همیار پلیس برای شروع سال تحصیلی جدید به پلیس کمک می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز