خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی:

شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان مرکزی تشکیل شد.

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۱۸

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: به منظور گسترش همکاری‌ ظرفیت‌های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا از اراک، غلامرضا فتح‌آبادی گفت: به منظور گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور  و برای بهبود و ارتقای نظام تصمیم‌سازی در سطوح استانی و ملی و در راستای افزایش نقش مردم در حل مسائل عمومی کشور و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان برای توسعه کشور شبکه ملی جامعه و دانشگاه،شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود:ایده بنیادین تأسیس شبکه ایجاد ساز و کار لازم برای تحقق مسئولیت اجتماعی دانشگاه است چراکه دانشگاه باید پیوندسازی خود را با جامعه و دولت تقویت کرده و ظرفیت‌های خود را در راستای حل مسائل استانی و ملی به کار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی افزود:  وزیر علوم طی حکمی  سعید حمیدی رئیس دانشگاه اراک را به عنوان مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه منصوب کرد.

وی به ماموریت‌های این شبکه ملی اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه‌های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی، تهیه گزارش‌های مسئله شناسانه و سیاست محور درباره مسائل توسعه پایدار در استان، تهیه گزارش در مورد مسائل مهم استانی از مهم‌ترین مأموریت‌های شبکه ملی جامعه و دانشگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز