خبرگزاری کار ایران

در المپیاد مهارت های امدادی هلال احمر؛

تیم دانش آموزان دادرسان البرز، عنوان قهرمانی را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۷۹

دادرسان دختر و پسر شهرستان فردیس با حضور در تیم استانی البرز، موفق شدند در ششمین مرحله کشوری المپیاد آماده، عنوان قهرمانی را به دست آورند.

به گزارش ایلنا، مریم شهسواری، گفت: المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر از برنامه‌های آموزشی و تربیتی سازمان جوانان برای رشد و شکوفایی استعدادهای علمی امدادی و تقویت روحیه کار گروهی دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ششمین المپیاد آماده، ارتقا سطح آموزش و یادگیری است، افزود: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی دانش‌آموزان، رشد و پرورش روحیه مسئولیت پذیری، همدلی و مشارکت جویی دادرسان از دیگر اهداف المپیاد آماده است.

مسئول پیگیری امور معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت مدرسه‌های نمونه دولتی دخترانه احمدی روشن و نمونه دولتی پسرانه کاشانی پور با کسب مقام نخست در المپیاد آماده مرحله شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های دانش‌آموزان استان البرز در ششمین المپیاد آماده اظهار کرد: در دوره دختران تیم دادرس مدرسه نمونه دولتی احمدی روشن به عنوان نماینده استان البرز در بخش‌های آزمون کتبی، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی، حمل مصدوم و اسکان اضطراری رتبه نخست، در پانسمان و بانداژ رتبه دوم و در پناهگیری و خروج ایمن رتبه سوم را کسب کردند.

شهسواری ادامه داد: در دوره پسران تیم دادرس مدرسه نمونه دولتی کاشانی پور حائز مقام نخست در بخش‌های آزمون کتبی و پانسمان و بانداژ، مقام دوم در بخش اسکان اضطراری، شکستگی و آتل بندی و ارزیابی و احیای قلبی شدند و در بخش حمل مصدوم و اطفای حریق توانستند مقام سوم را کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، استان البرز در دو دوره‌ی دختران و پسران در رقابتی سخت توانستند به صورت تیمی مقام نخست کشور را بدست آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز