خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر و ارشاد انجام شد؛

آغاز چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا در خوی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۵۷

چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مولانا پژوهان، سفیران و کارداران چند کشور خارجی در خوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که سیدعباس صالحی وزیر ارشاد ، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، کریستو استفانوف پولنداکوف سفیر بلغارستان، علی‌اصغر شعردوست سفیر سابق ایران در قرقیزستان، قطب‌الدین صادقی استاد ممتاز تئاتر کشور، محمود ارول قیلیچ مولانا شناس ترک، شهرام پزوکی استاد عرفان دانشگاه‌تهران، محمد منور مولانا شناس از پاکستان، عوض‌بیک عبدالرزاق اوف سفیر قرقیزستان در آیین افتتاحیه این همایش بین المللی حضور داشتند 11 مقاله برتر از میان 100 مقاله ارسالی به دبیرخانه علمی این همایش برای ارائه انتخاب شده که در طول 2 روز برگزاری آن ارائه می‌شود.

جشنواره ملی آیین‌ها، آواها و نمادها هم همزمان با برگزاری این همایش (5 تا 7 شهریور) در خوی برگزار می‌شود و در این فستیوال، 46 اثر از بین 138 اثر ارسالی به این بخش به مرحله داوری راه یافته و 9 اثر برگزیده برای اجرا انتخاب شده است.

آیین اختتامیه این همایش در هفتم شهریورماه همزمان با عیدغدیرخم با حضور علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی در بارگاه شمس تبریزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز