خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

وزیر کشور وارد ثلاث باباجانی شد/ دلجویی از مردم منطقه و برآورد خسارت‌های زلزله اخیر

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۳۶

وزیر کشور صبح امروز به منظور دلجویی از مردم زلزله‌زده و برآورد خسارت برای ارائه گزارش به هیات وارد شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به کرمانشاه گفت: برای بازدید از مناطق زلزله‌زده جدید به استان آمده ام تا برآورد و ارزیابی اولیه به منظور تهیه گزارش برای دولت انجام دهیم.

وی افزود: بعد از بازدید از مناطق زلزله زده، جلسه شورای تامین استان برای بررسی مسائل امنیتی منطقه را برگزار می‌کنیم.

فضلی ادامه داد: بعداز ظهر امروز نیز جلسه شورای اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها و کار‌های تولیدی و مسائل و مشکلات آنها با حضور بخش خصوصی و مسئولان برگزار خواهد شد.

رحمانی فضلی، ابراز امیدواری کرد این سفر برای مردم استان کرمانشاه موجب خیر و برکت باشد و به بخشی از مشکلات استان رسیدگی شود.

وی در خصوص تمهیدات دولت در برابر گرانی مصالح ساختمانی در مناطق زلزله زده نیز گفت: بنیاد مسکن در جریان زلزله سال گذشته خودش را تجهیز کرده و مصالح لازم را به صورت انبوه خریداری کرده است؛ لذا در مناطق زلزله زده کمتر شاهد افزایش قیمت مصالح خواهیم بود.

با این حال وزیر کشور تاکید کرد: مصالح ساختمانی باید در شرایط آسان تری در دسترس مردم قرار بگیرد.

رحمانی فضلی در پایان گفت: طبق برآوردی که سازمان برنامه و بودجه کرده بود، وضعیت افزایش تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله زدگان استان روز گذشته در هیات دولت مطرح و تصویب شد، برآورد‌های سفر امروز نیز برای تصویب به هیات دولت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز