خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار تهران صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین استخر دومنظوره استان تهران در ورامین

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۷۶

بزرگترین استخر بتنی دو منظوره آبیاری استان تهران و یک باغ ده هکتاری پسته با حضور استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، این دو طرح شامل بزرگترین استخر دو منظوره آبیاری تحت فشار ، باغ 10 هکتاری و سیستم آبیاری قطره ای این باغ است که با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی ساخته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت : سیستم آبیاری تحت فشار و استخر دو منظوره ظفر با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال به منظور آبیاری مزارع گندم ، جو و ذرت علوفه ای ساخته شده که استخر این سیستم به طول یکصد، عرض 90 و عمق 11 متر احداث شده است.

حسین کاغذلو افزود : با بهره برداری از این استخر ، بیش از 32 هکتار از اراضی غلات شهرستان به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شدند.

وی اشتغالزایی این طرح را 6 نفر به طور مستقیم اعلام کرد.

کاغذلو افزود : سیستم آبیاری قطره ای بختیاری به منظور آبیاری باغ پسته 10 هکتاری با اعتبار 4 میلیارد ریال اجرا شده که با بهره برداری از آن ، 2 فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

این استخر می‌تواند با ظرفیت حجمی آب 32 هکتار زمین کشاورزی را تامین کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز