خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مرکزی؛

افتتاح چند طرح عمرانی در ۲ شهرستان کمیجان و فراهان

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۸۴

در دومین روز هفته دولت، استاندار مرکزی به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به کمیجان و فراهان سفر کرد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان به شهرستان‌های کمیجان و فراهان سفر کردند.

آقازاده استاندار مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان در گلزار شهدای گمنام حضور یافت و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

افتتاح طرح آبرسانی و بهسازی معابر روستای سمقاور، دیدار عمومی با مردم این روستا و افتتاح متمرکز کلیه طرح‌های متمرکز شهرستان کمیجان از برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به کمیجان است.

آقازاده استاندار مرکزی مرکزی از شهرستان کمیجان به فراهان می‌رود و در چهارمین سفر استاندار خود به این شهرستان چند طرح را افتتاح می‌کند.

همپنین استاندار مرکزی در سفر به خنجین ضمن ادای احترام به مقام شهدای این شهر و دیدار با خانواده شهیدان، افتتاح مدرسه شش کلاسه شهید یوسفی، افتتاح نمایشگاه کارآفرینان و توانمندی‌های بانوان شهرستان فراهان و دیدار مردمی در خنجین تجلیل از کارآفرینان برتر فراهان، بازدید از موزه (حمام تاریخی خنجین) بازدید از کارگاه کارآفرینی بسته بندی سبزیجات در فرمهین از جمله برنامه‌های سفراستاندارمرکزی به فراهان است.

در این سفر کلیه پروژه‌های شهرستان فراهان مربوط به حوزه‌های بهداشت و درمان، هلال احمر، ورزش و جوانان، آموزش، کشاورزی، آب و فاضلاب. بصورت همزمان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز