خبرگزاری کار ایران

در پیام استاندار استان مرکزی مطرح شد؛

هفته دولت فرصتی برای تقویت اعتماد و روحیه امید در جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۷۵

استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی برای تقویت اعتماد و روحیه امید و خود باوری در جامعه است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، آورده است: 

هفته دولت، یادآور فداکاری و خدمات ارزنده شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و فرصتی مغتنم برای تجلیل از اندیشه والا و شخصیت برجسته این بزرگواران است که بی تردید نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

وی بیان کرده است :هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت با مدد و پیروی از شهیدان رجایی و باهنر افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و  با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان ایران را در  عرصه های مختلف فراهم  و روحیه امید و خود باوری را در جامعه تقویت نمایند.

آقازاده  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان دولت به ویژه همکاران متعهد و خدوم در استان مرکزی تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز