خبرگزاری کار ایران

مرگ مشکوک دختر ۱۴ ساله یزدی در بخش اورژانس

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۵۰

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: علت فوت دختر 14 ساله‌ای که بر اثر دل درد به بیمارستان مراجعه کرده بود، در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، نیکوکاران مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مرگ ناگوار دختر نوجوان یزدی گفت: علت فوت این دختر هنوز مشخص نیست و با تشکیل کمیسیون پزشکی نتیجه فوت مشکوک این دختر مشخص خواهد شد.
 
وی افزود: همه موارد فوت‌های مشکوک مورد بررسی پزشکی قانونی قرار می‌گیرد و در صورت وجود هرگونه قصور پزشکی، نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
نیکوکاران با بیان اینکه نمی‌توان بی دلیل و بدون بنیان علمی قصور پزشکی را در این حادثه دخیل دانست، از مردم خواست در دریافت اخبار ابتدا از صحت و سقم آن مطمئن باشند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
 
گفته شده زهرا کریمی نوجوان ۱۴ ساله یزدی امروز با عارضه دل درد در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های یزد بستری و پس از اقدامات اولیه به وی آرامبخش تزریق شده است.
 
وی پس از سه ساعت مجددا آرامبخش دریافت می‌کند، اما پس از دریافت نوبت دوم آرامبخش پدر این دختر به ایستگاه پرستاری مراجعه کرده و خبر از حال وخیم دخترش می دهد.
 
پرستاران بیمار را به اتاق احیا منتقل می‌کنند، اما دختر ۱۴ ساله در اتاق احیا به طرز مشکوکی فوت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز