خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

برای چهار بانده کردن جاده های اصلی استان اردبیل تلاش می شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۸۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : به رغم مهارت دستگاه های مرتبط از جمله پلیس راه ، ادارات کل راه وشهرسازی ، راهداری و حمل وتقل جاده ای و... در انجام وظایف قانونی خود ، متاسفانه میزان تصادفات جاده ای در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این وضعیت برای مردم و ما قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در استانداری اردبیل به تاثیر توسعه بزرگراه ها در کاستن از تصادفات منجر به فوت اشاره کرد و افزود : در همین راستا، برای چهار بانده کردن جاده های مهم و پرتردد استان تلاش می کنیم.

وی وضعیت جذب اعتبارات عمرانی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد : در کنار اقدامات بلند مدت؛ نظیر توسعه راه ها ، لازم است اقدامات کوتاه مدت مثل نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، خط کشی جاده ها ، تامین روشنایی کافی در مسیرهای حادثه خیز و غیره هم ، به طور مستمر ؛ مورد توجه کافی قرار گیرند.

ندایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : ما بااستفاده از مشاوران و کارشناسان فنی ، مشکلات راه های شمال استان را احصا کرده ایم و در حال حاضر، اقداماتی در این محورها در حال انجام هستند.

معاون استاندار، فرهنگ سازی برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز بسیار مفید و حلقه مکمل اقدامات عمرانی در پیش گیری از تصادفات دانست و خواستار عزم همگانی در این خصوص شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز