خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرعین:

سرعین قابلیت تبدیل شدن به «شهر گردشگر» را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۶۴

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: شهر سرعین قابلیت تبدیل شدن به شهر گردشگر را دارد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شهبازی با اعلام این خبر تصریح کرد: سرعین یکی از قطب‌های گردشگری کشور و سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر است.

وی افزود: سرعین به لحاظ تنوع جاذبه‌ها کم نظیر در منطقه است و به غیر از 11 مجتمع آبگرم معدنی که عنوان «سرزمین چشمه های بهشتی» را به این شهر اختصاص داده،یکی از قطب‌های گردشگری زمستانی به دلیل برخورداری از مرتفع ترین پیست اسکی کشور است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: همچنین سرعین با برخورداری از 170 مرکز اقامتی و ظرفیت روزانه 15 هزار نفر می‌تواند به میزان سه برابر جمعیت خود در طول روز پذیرای مسافر باشد.

شهبازی همچنین به وجود آبشارها و جاذبه‌های طبیعی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: روستاهای هدف گردشگری نیز از جاذبه‌های این شهرستان محسوب می شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد این شهر در شب نیز فعال بوده و شب های بیدار در سرعین به عینه قابل مشاهده است.

وی به استقبال مسافران تابستانی از شهر سرعین نیز اشاره کرد و افزود: سرعین از آثار تاریخی متعددی نیز برخوردار است که مصداق بارز آن در روستای باستانی کنزق قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز