خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

منتظر تصمیم شورای شهرکرج برای انتخاب شهردار هستیم/ تبعیت از شورا گریز ناپذیر و نشانه رشد اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۴۹

استاندار البرز گفت: شهرداری کرج با مشکلاتی مواجه است که این امر در روند پروژه‌ها تاثیرگذار بوده، اکنون انتخاب شهردار یکی از مطالبات اصلی مردم این کلانشهر است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

به گزارش ایلنا محمدعلی نجفی با اشاره به مسائل و دغدغه های مردم در حوزه شهری افزود: قطار شهری یکی از اهم خواسته های مردمی است.

وی ادامه داد: با رشد سریع جمعیت بخصوص در کلانشهر کرج، گسترش وسائل حمل و نقل عمومی بیش از پیش مورد نیاز است، از این رو از بدو ورود با پیگیری وضعیت قطار شهری این شهر درصدد گره گشایی از روند پروژه بودیم.

نجفی گفت: قطار شهری کرج به دلیل تنگناهای مختلفی که در راه داشت، متوقف شده بود که طی نشست های متعدد با بررسی های کارشناسی درصدد رفع آنها برآمدیم و جای خرسندی دارد که اکنون پروژه با بکارگیری بیش از 500 نفر در حال پیشرفت است.

استاندار البرز اضافه کرد: تشکیل شورای اسلامی شهر بعنوان یک نهاد دموکراسی، نشان از رشد اجتماعی است و ما ناگزیر به تبعیت از آن هستیم.

وی گفت: اکنون در انتظار تصمیم شورای شهر کرج برای انتخاب شهردار هستیم چراکه نباید شهر بلاتکیف بماند.

نجفی افزود: کلانشهر کرج و در مجموع استان البرز شرایط و جایگاه ویژه ای در کشور دارد و نگاه استانی به البرز، یک اشتباه بزرگ راهبردی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز