خبرگزاری کار ایران

سازمان شهرداری و اداره بهزیستی استان مشترکا برگزار می‌کنند

« وقت خوب ازدواج» از امروز تا 10 شهریور ماه جاری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۳۲

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه مشترک شهرداری اصفهان با سازمان بهزیستی استان اصفهان در حوزه تحکیم خانواده خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود مهدویان‌فر با اشاره به برنامه‌ریزی هایی که در حوزه مدیریت شهری در رابطه با کاهش آمار مربوط به طلاق انجام پذیرفته است می‌گوید : با توجه به اهمیت موضوع طلاق برنامه ریزی هایی که بیشتر ناظر بر محورهایی هم چون تحکیم بنیان خانواده ها و انتخاب آگاهانه ، پرهیز از باورها و انگاره های غلط و افزایش دانش و آگاهی های لازم قبل از ازدواج بوده است در حوزه مدیریت شهری مد نظر قرار گرفته است .

وی از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان (( وقت خوب ازدواج )) با همین مضمون خبر داده و می افزاید : در راستای اجرای برنامه هایی با قالب آموزشی و پیشگیرانه و نیز با توجه به رویکرد اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی به صورت محله محور  در تمامی مناطق 15 گانه شهری ، با هماهنگی ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق جشنواره ای با عنوان (( وقت خوب ازدواج )) در سطح شهر اصفهان شکل اجرایی به خود گرفته است .

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در تشریح بخش‌ها و قالب اجرایی این جشنواره می گوید : این جشنواره مشتمل بر سه بخش کلی خواهد بود که در بخش نخست آن تئاتری خیابانی با مضمونی آموزشی در رابطه با باورهای غلط جوانان در رابطه با موضوع ازدواج در بیش از 60 نقطه پرتردد شهری به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه می‌دهد : در بخش‌های دیگر این رویداد شهری نمایشگاهی شامل پوستر و طرح های گرافیکی در رابطه با موضوع اشتباهات خطرناک در امر ازدواج در مناطق پر تردد شهری همچون پارک‌ها و مجتمع‌های مسکونی به نمایش گذاشته خواهد شد .

مهدویان‌فر تولید ویدیوهای آموزشی با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی شهروندان در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده را سومین بخش این جشنواره عنوان کرده و اضافه می‌کند‌: این ویدیوهای آموزشی با هدف انتشار بر روی فضای مجازی و نمایش در اماکن عمومی تهیه شده و افزایش آگاهی شهروندان اعم از پدران و مادران و جوانان در سنین ازدواج را هدف گذاری نموده است .

وی در پایان به برنامه مشترک شهرداری اصفهان با سازمان بهزیستی استان اصفهان در حوزه تحکیم خانواده اشاره کرده و خاطرنشان کرد : در برنامه‌ای مشترک و با مشارکت چهار مرکز مشاوره منتخب تا پایان مدت این جشنواره هر روز بعدازظهر کارگاههای آموزشی برای عموم شهروندان در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی واقع در پل خواجو با موضوع ارائه راهکارهایی در راستای تحکیم خانواده برگزار خواهد شد .

 جشنواره وقت خوب ازدواج از 25 مرداد آغاز شده و تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز