خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان نشان از امنیت ایران دارد/ کسی بر سر لزوم ایجاد شادی و نشاط اختلافی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۸۱

امام جمعه موقت اصفهان گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، باعث افتخار است و نشان از امنیت ایران دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت ا... ابوالحسن مهدوی افزود: برگزاری رویدادهای بین المللی در ایران علاوه بر نشان دادن وجهه مهمان نوازی ایرانیان و امنیت کشور، بر حوزه گردشگری نیز تأثیر مثبت خواهد داشت.  

وی  اظهار داشت: آرزوی همه دلسوزان این است که جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از نظر آثار تبلیغات فرهنگی برای شهر و کشور، ارزشی افزوده و رونق ایجاد کند به گونه‌ای که همه قاطعانه از آن حمایت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان ضمن توصیه به مدیریت هزینه‌ها و رعایت موازین شرعی و فرهنگی، تصریح داشت: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد این است که شرایط اقتصادی کشور و به تبع آن شهرداری اصفهان به گونه‌ای است که باید در انجام هزینه‌ها اولویت‌بندی انجام شود و در این میان به معیشت کارکنان توجه جدی‌تری شود چرا که به عنوان یک حق مسلم قلمداد می شود.

آیت ا... مهدوی، اظهار داشت: امروز کسی بر سر لزوم ایجاد شادی و نشاط اختلافی ندارد. قطعاً باید ملاک را شرع و عرف قرار داد و معتقدم باید برای خدمت به مردم و ایجاد نشاط دل‌ها را یکی کنیم.

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار کرد.

در این دیدار قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری هر چه بهتر جشنواره و کاهش هزینه‌ها و مدیریت منابع ارائه کرد. 

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به میزبانی اصفهان از هشتم تا چهاردهم شهریورماه برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز