خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی خبر داد:

کشف بیش از 200 کیلوگرم تریاک در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۸۷

جانشین فرمانده انتظامی البرز، گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 243 کیلو گرم مواد مخدر تریاک که در صندوق و صندلی عقب خودرو سمند جاسازی شده بود در محور کاشان–قم کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد که یکی از عناصر فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مقادیر قابل توجهی مواد را از قاچاقچیان در یکی از استان های مرکزی تحویل و پس از بارگیری با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند، در حال انتقال مواد به استان البرز است.

وی افزود: با ردگیری های اطلاعاتی ماموران، خودرو در محدوده استان قم شناسایی و اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از دریافت نیابت قضائی به آن استان اعزام و خودرو مذکور را در محور قم - کاشان شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و در یک فرصت مناسب دستور توقف خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده که در نهایت با شلیک چند تیر هوایی قصد توقف خودرو را داشتند که راننده سمند به علت عدم کنترل خودرو با یک دستگاه پژو 206 برخورد کرده است و متهم دستگیر و در بازرسی از داخل صندوق و صندلی عقب خودرو، مقدار 243 کیلو گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز