خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر شهر یزد بدست آمد

صرفه جویی 2 مگاواتی مصرف برق در خیابان های یزد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۵۷

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان یزد از صرفه‌جویی بیش از 2 مگاوات ساعت انرژی در طرح تعدیل روشنایی معابر سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر ابویی گفت: در طرح تعدیل روشنایی وسط بلواری شهر یزد ، 1050 دستگاه چراغ با مجموع روزانه 2150

کیلووات ساعت مصرف برق از اواخر خردادماه تعدیل یافته است.

ابویی ایجاد فرصت استفاده بهتر و بیشتر هموطنان از نعمت برق در ساعات پیک شب را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت : بلوارهای استقلال ، امام حسین امامشهر ، صابر یزدی ، مطهری ، کاج ، سید محمد کاظم ، مشیر ، جهاد و نصر در محدوده امور برق یک تعدیل شدند.

وی بخشی از بلوار دانشجو ،‌شهید بهشتی ،‌حمیدیان ، دهه فجر ، مدرس ، شهید عاصی‌زاده ،‌کوثر ، امام جعفرصادق ، ابوالقاسم رشتی ، بخشی از محدوده خیابان کاشانی و سرو را به عنوان بلوارهای تعدیل شده در محدوده امور برق دو نام برد.

وی بلوار شهید قندی ، جوان ، سامعی ، آیت اله خامنه ای ، مناجات ، صیاد شیراری ، شهیدان منتظری و سینا در محدوده امور برق سه یزد را نیز جزء بلوارهای تعدیل روشنایی شده اعلام کرد.

 قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان یزد تنظیم مجدد ساعات نجومی سطح شهر را از جمله اقدامات انجام شده به موازات همین طرح اعلام کرد و افزود: شهروندان یزدی در صورت مشاهده چند پایه خاموش در یک معبر می توانند موضوع را از طریق سامانه شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز