خبرگزاری کار ایران

کاوه فلک‌افلاکی:

مناقصات و معاملات شهرداری اراک باید شفاف‌ باشد/ شهردار از شورای‌شهر فاصله نگیرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۶۴

رئیس شورای‌شهر اراک گفت: شهردار معاملات و مناقصاتی که در شهرداری انجام می‌شود را شفاف‌سازی کند .

به گزارش ایلنا، کاوه فلک افلاکی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این مناسبت به اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند تاثیرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی را انکار کند و  صاحبان این رسته بین افراد جامعه دارای جایگاه بالا و بااهمیتی هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران شرافت و حیثیت خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند، گفت: سازمان‌های دولتی، غیردولتی، خدمات‌رسان و... همگی ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها دارند و باید توجه داشته باشند تمامی خبرنگاران را چه منتقد و چه حامی به‌طور یکسان مورد حمایت خود قرار دهند.

فلک‌افلاکی گفت: اگر قرار باشد ارگان‌ها و سازمان‌ها فقط رسانه‌های حامی خود را حمایت کنند و عرصه را برای رسانه‌های منتقد تنگ کنند در آینده شاهد جامعه‌ای عقب مانده خواهیم بود چراکه این انتقادات است که موجب رشد و رفع نواقص می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران نیز وظیفه دارند ضمن انتقادات سازنده و شجاعانه واقعیت‌های جامعه را به اطلاع مردم برسانند و در زمینه‌های مختلف شفاف سازی کنند.

رئیس شورای‌شهر اراک گفت: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که از زمان شورای اول تاکنون این گونه دچار مشکلات اقتصادی و مالی نبوده‌ایم.

فلک افلاکی گفت: از آقای تاجران شهردار اراک انتظار زیادی داریم که معاملات و مناقصاتی که در شهرداری انجام می‌شود شفاف‌ باشد و همچنین شهردار باید شوراپذیر باشند و از شورای‌شهر فاصله نگیرند.

وی عنوان کرد: از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که شورای‌شهر را بر نمی‌تابند و آنها را رقیب خود می‌دانند انتظار داریم در کنار شورا باشند و در این صورت در کنارشان هستیم.

رئیس شورای‌شهر اراک افزود: از شهردار اراک انتظار داریم تلاش کنند قراردادهای پرسنل شهرداری به سمت و سویی برود که امنیت شغلی آنها بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز