خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر پردیس عنوان کرد:

راه‌اندازی انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهر پردیس/ لزوم بهره‌گیری از هنرمندان بومی در همایش و جشنواره‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۰۶

رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای شهر پردیس گفت: یکی از برنامه های در دست اجرای کمیسیون فرهنگی هنری شهرداری پردیس راه اندازی‌انجمن‌های‌هنری است که انجمن‌ شعر و نویسندگی،موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی تشکیل شده است.

هادی سوهانی در گفت و گو با ایلنا با تاکید بر اینکه در شهرستان پردیس افراد زیادی با توانایی های بالای فرهنگی - هنری وجود دارند، گفت: هدف اصلی از این طرح، شناسایی افراد هنرمند و مستعد است که در این راستا از فعالان و متخصصان این حوزه برای همکاری و مشارکت در طرح های فرهنگی هنری شورا از آنها دعوت بعمل آمده است.

به گفته این مقام مسئول، می توان با کمک ائمه جماعات مساجد سطح شهر به عنوان مثال انجمن «دینی و مذهبی» را نیز تشکیل داد تا در سایه آن نسبت به اجرای امور فرهنگی و مذهبی اقدام کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس در ادامه بر لزوم بهره گیری از هنرمندان بومی در طرح های فرهنگی، مراسم مذهبی و ملی، همایش های مختلف، جشنواره ها و … تاکید کرد و افزود: وقتی شهرستان پردیس خود دارای افراد توانمند ساکن و مسنعد در شهر هست نیازی نیست از تهران برای اجرای پروژه های فرهنگی هنری استفاده کنیم.

سوهانی تصریح کرد: در سایه این مهم، علاوه بر کاهش هزینه ها و مدیریت در اعتبارات مالی، نتایج مثبتی شامل تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان بومی، توسعه امور زیربنایی در حوزه های فرهنگی شهر و دوری از حواشی احتمالی نیز حاصل می شود.

وی همکاری و تعامل کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس با ائمه جماعات مساجد را به سود توسعه امور فرهنگی شهر دانست و گفت: بستر امن و محیط مملو از معنویت مساجد فرصتی مناسب برای اجرای طرح های فرهنگی است و شورای اسلامی شهر می تواند با بهره گیری از این ظرفیت بالقوه به اهداف خود در زمینه های مذهبی دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز