خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

۱۰ هزار شغل از ابتدای سال ۹۷ در البرز ایجاد شده است/ارتقا رتبه اشتغال روستایی در البرز از هجدهم به سوم کشور

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۸۸

استاندار البرز با اشاره به اینکه فرصت هایی که ظرف کمتر از یک سال برای البرز رقم خورده بسیار قابل توجه بوده، گفت: امسال در مدت ۴ ماه حدود ۱۰ هزار شغل در این استان به ثبت رسیده که این آمارها با مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه نیست چراکه جهش بزرگی داشته است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در شورای اشتغال استان که بعد از ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از اصحاب رسانه به عنوان اقشاری تلاشگر و پویا که با کمترین درآمد رسالت خود را انجام می‌‌‌‌دهند، گفت: بر این اساس به تمامی دستگاه‌‌‌ها، فرمانداری‌‌‌‌ها و شهرداری‌‌‌‌ها ابلاغ شد که از فعالان عرصه اطلاع‌‌‌‌رسانی به شایستگی تقدیر کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با سعه صدر گوش‌‌‌شنوای دغدغه‌‌‌‌های خبرنگاران را داشته باشند چراکه آنها صدای مطالبات مردم هستندٖ، اظهار داشت: ضرورت دارد که در شرایط کنونی با هجمه‌‌‌های گسترده دشمنان که درصدد ایجاد فضای ناامیدی در جامعه هستند، رسانه‌‌‌‌های داخلی با هوشیاری و منصفانه نسبت به تنویر افکار عمومی و تبیین دستاوردهای نظام اقدام کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه فرصت‌‌‌‌‌‌‌هایی که ظرف کمتر از یک سال برای البرز رقم خورده بسیار قابل توجه بوده، تصریح کرد: امسال در مدت چهار ماه حدود ۱۰ هزار شغل در این استان به ثبت رسیده که این آمارها با مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه نیست چراکه جهش بزرگی داشته است.

نجفی با انتقاد از عملکرد صداوسیما به دلیل عدم انعکاس دقیق از عملکرد و دستاوردهای نظام، خاطرنشان کرد: اکنون دولت توجه ویژه‌‌‌ای به بخش خصوصی و به ویژه تولیدکنندگان دارد از این‌‌‌رو تسهیلات فراوانی را برای آنها در نظر گرفته است تا در تنگناها تنها نمانند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت خاص برای این امر تشکیل می‌‌‌شود.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان و رسانه‌‌‌‌ها باید با هم تعامل سازنده‌‌‌‌ای داشته باشند تا در این شرایط حساس سد محکمی در برابر توطئه‌‌‌های استکبار باشند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه تریبون‌‌‌های یکطرفه را باید قطع کنیم و حرف‌‌های مردم را بشنویم تا اعتراضات به خیابان‌‌ها کشیده نشود، ابراز داشت: ۱۰ هزار اشتغالی که از ابتدای سال در سامانه رسمی ثبت شده، نوید بخش اقدامات بزرگی در استان است و این روند تا کسب رضایت مردم ادامه دارد.

نجفی با بیان اینکه بانک‌‌‌ها باید در چنین شرایطی که فرصت‌‌‌های خوبی برای تولیدکنندگان فراهم شده، همراهی بیشتری داشته باشند و با اقدامات خود امید را تسری دهند، عنوان کرد: در اشتغال روستایی نیز با برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌‌‌های صورت گرفته و تحقق مصوبات از رتبه ۱۸ کشور اکنون به رتبه سوم رسیده‌‌‌ایم.

وی افزود: در بخش اشتغال فراگیر، روستایی و تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) حتی یک ریال از تسهیلات مصوب نباید بازگشت داشته و بدون استفاده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز