خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید سردار مهری از فرودگاه بین المللی پیام

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۶۲

رئیس پلیس فرودگاه های کشور در بازدید از فرودگاه بین المللی پیام از همکاری و حمایت خود در راه اندازی مسافری شدن پیام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مهری و هیات‌همراه امروز در حاشیه بازدید از مجموعه فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: کارهای فراوان و گسترده‌ای که در فرودگاه بین‌المللی پیام صورت گرفته مشهود است و جا دارد از همه عزیزانی که در بخش‌فرودگاهی و غیر فرودگاهی مشغول تلاش شبانه‌روزی هستند تشکر کنم. البته لازم است از مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز به‌صورت ویژه تشکر کنم که از زمان حضور وی و تیم مدیریتی جدید، تغییرات خوبی صورت گرفته که امیدواریم این روند مثبت همچنان ادامه یابد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن اشاره به فعالیت‌های فرودگاه بین‌المللی پیام اظهار داشت: نکته جالب در بازدید امروز ما این است که فرودگاه بین‌المللی پیام توانسته در مدت زمانی کوتاه یک سالن معمولی را که از قدیم وجود داشت به یک ترمینال مسافری خیلی خوب تبدیل کند.

سردار مهری درباره تعامل پلیس فرودگاه‌های کشور با فرودگاه بین‌المللی پیام افزود: همان‌طور که مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام همیشه برای حمایت، کمک و همراهی قدم برداشته است بنده نیز براساس اختیارات و امکانات موجود از هیچ‌گونه تلاشی مضایقه نکرده و برای کمک به این پروژه آماده هستم چراکه با افتتاح بخش مسافری این فرودگاه، مردم عزیز ما از این امکانات بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز