خبرگزاری کار ایران

شبکه اضطرار در استان یزد به روزرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۱۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از بروزرسانی فرکانس شبکه اضطرار استان تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ هادی هادی نسب در نشست دستگاه‌های عضو شبکه اضطرار، ضمن ارزیابی وضعیت فعالیت دستگاه ها و فرمانداری ها در اجرا و استفاده از شبکه بی‌سیم اضطرار، ارتباط بی‌سیم را در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه، ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و بر آمادگی دستگاه‌های امدادی استان برای استفاده از این شبکه تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به راه‌اندازی مرکز عملیات اضطراری اداره کل مدیریت بحران استان، ‌گفت: هم اکنون اداره کل مدیریت بحران استانداری به صورت ٢٤ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی دستگاه های امدادی ستادی استان است و با فعالیت این شبکه، بخشی از مشکلات ارتباطی بین دستگاه های امدادی مرتفع شده است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارائه راهکارهای کمی و کیفی و دریافت گزارش درخصوص وضعیت این شبکه در دستگاه های امدادی و شهرستان های استان عنوان کرد و ادامه داد: این شبکه با هدف مدیریت ارتباطات و سهولت و تعامل سازمان‌های مسئول در زمان وقوع بحران راه اندازی گردیده است و می بایست تمام سعی خود را برای تقویت و گسترش این شبکه انجام دهیم تا در زمان بحران از بسیاری از پیش آمدها که به علت عدم ارتباط موثر رخ می دهد، جلوگیری کنیم.

‌هادی نسب با تاکید بر لزوم برگزاری مانورها در کسب آمادگی و تقویت هماهنگی بین دستگاهی، اظهار داشت: مهم‌ترین عامل در اجرای صحیح مانورها ارتباط سریع برای مدیریت صحنه است که این شبکه می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: در صورتی که بحرانی رخ دهد پیش‌بینی می شود بسیاری از شبکه های مخابراتی به علت استفاده انبوه مشترکین جهت کسب اطلاع از وضعیت اقوام و دوستانشان مختل گردد که همین امر موجب ایجاد مشکل در ارتباط گیری و کاهش ارائه خدمات به مردم خواهد شد که این شبکه در گام اول می تواند در ارائه این خدمات موثر باشد.

وی داشتن ارتباط سریع و مطمئن را یکی از اصول فرماندهی میدان در حوادث دانست و از دستگاه‌های عضو شبکه اضطرار خواست تا در این زمینه آمادگی لازم راکسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز