خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس خوزستان خبرداد:

دستگیری عوامل آتش سوزی عابر بانک‌ها در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۶۷

عوامل آتش سوزی عابر بانک‌ها در شهرستان های اهواز ، کارون و دشت آزادگان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس زاده، رئیس پلیس استان خوزستان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عابر بانک‌ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز ، کارون و دشت آزادگان از اسفند ماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و ارسال مستندات آن به گروهک‌های تروریستی خارج از کشور و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، دستورات لازم برای دستگیری این عوامل ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با بررسی جزئیات آتش سوزی توسط مأموران پلیس مشخص شد 2 راکب با یک موتور سیکلت به صورت ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن عابر بانک‌ها کرده و سپس از محل متواری می‌شدند.
 
عباس زاده در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه‌روزی، چهار عامل اصلی این شبکه وابسته به گروهک تروریستی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
 
وی اذعان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعمل آمده به 16 فقره آتش زدن عابر بانک‌های سطح شهرستان‌های اهواز، دشت آزادگان و کارون و ارسال مستندات آنها به خارج از کشور اعتراف کردند.
 
رئیس پلیس استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند، اظهار داشت: پلیس خوزستان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود، ضمنا اشرافیت کامل بر مرتبطین با این شبکه وجود دارد و تحت رصد اطلاعاتی پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز