خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

حادثه مرگبار در کمربندی غربی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۷۳۴

واژگونی پژو در کمربندی غربی کرمانشاه جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: این حادثه صبح امروز -یکشنبه 14مردادماه جاری- و به علت سرعت بالای خودروی پژو رخ داد که سرنشین جلو به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

وی افزود: همچنین راننده نیز به شدت زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
 
شیری با بیان اینکه بارها به شهروندان در خصوص استفاده از کمربند ایمنی در سطح شهر و خصوصا در بزرگ راه ها که سرعت خودرو بالاست، هشدار داده شده است، خاطرنشان کرد: کمربند ایمنی در بسیاری از مواقع مانند حادثه امروز می تواند حافظ جان سرنشینان خودرو باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در حادثه واژگونی خودروی پژو، در واقع می توان کمربند ایمنی را عامل اصلی زنده ماندن رانندهاین خودرو معرفی کرد.
 
وی همچنین بر اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز نیز تاکید کرد و گفت: کمربندی غربی کرمانشاه یکی از این نقاط است که حتما نیاز به اصلاح شدن دارد چرا که تاکنون شهروندان زیادی به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
 
شیری در پایان و با تاکید بر اینکه رانندگان در هر شرایط موظف به رعایت سرعت مطمئنه هستند، گفت: عاقبت رانندگی با سرعت غیرمجاز چیزی جز تصادف، مصدومیت و در نهایت مرگ به همراه ندارد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز