خبرگزاری کار ایران

کوصدقی خبر داد:

نمایشگاه صادراتی ایران در روسیه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های صادرات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۱۰

رئیس ستاد اولین نمایشگاه‌های توانمندی‌های صادراتی ایران در روسیه از برگزاری این نمایشگاه در روز های 30 شهریور در بندر ماخاچکالا (جنوب روسیه) و 30 آبان در بندر ولادی وستوک (شرق) و 29 اسفند در شهر سن پترزبورگ (غرب) خبر داد .

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر فریدون کوصدقی اظهار داشت: امروزه بخش اعظمی از فعالیت های صادراتی کشور در شهر مسکو متمرکز است که این بازار نیز توسط تجار ترکیه و جمهوری آذربایجان قبضه شده تا جایی که هم اکنون سهم بازار ایران در روسیه کمتر از ۵ درصد و ترکیه ۳۰ درصد است.

وی ادامه داد: این سه منطقه، مکان پخش و مبادی ورودی کالا به داخل فدراسیون روسیه است و از اهمیت سوق الجیشی مهمی برخوردارند.

رئیس‌ستاد اولین نمایشگاه های توانمندی های صادراتی ایران در روسیه افزود: در این شرایط رقابت‌های ناسالم تجار ایرانی و نبود نظارت کافی نیز مزید بر علت بوده تا اهداف صادراتی ما در روسیه آنطور که باید و شاید محقق نشود.

کوصدقی تصریح کرد: تلاش ما این است تا در فرصت باقیمانده تا برگزاری این نمایشگاه ها، ارتباط نوینی بین تجار ایرانی و روسی برقرار کنیم و در این رابطه هشت فرایند راهبردی تدوین و اجرایی شده که در قالب امکانات و خدمات اختصاصی به صادرکنندگان ایرانی ارایه خواهد شد.

همایش معرفی نمایشگاههای توانمندی های صادراتی ایران در روسیه به میزبانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حضور معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه، اساتید، تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی اصفهان در تالار لقمان مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز