خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری دو زن سر دسته باند پله برقی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۳۳

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ زن جوان خبر داد گفت: این 2 زن پس از سرقت‌های سریالی در ۶ استان کشور در مشهد باند پله برقی تشکیل داده بودند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده  با  تشریح عملیات ضربتی افسران پلیس زن از کلانتری بانوان مشهد گفت: گزارش چند فقره سرقت‌های حرفه‌ای از کیف دستی شهروندان در پله برقی معابر هسته مرکزی شهر مشهد و اعلام شکایت مال باختگان، پلیس را بر آن داشت برای پیگیری سریع موضوع وارد عمل شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تحقیقات اولیه پلیسی با توجه به بررسی سرنخ‌های موجود حاکی از آن بود که ۲ زن عامل این سرقت‌های سریالی هستند.
 
سرهنگ قربان زاده گفت: افسران پلیس زن کلانتری بانوان مشهد به صورت پوششی وارد عمل شده و عاملان این سرقت‌ها را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: بررسی سوابق ۲ متهم نشان می‌دهد که آن‌ها پس از ارتکاب سرقت‌های سریالی در استان‌های کردستان، تهران، کرمانشاه، شیراز، کرمان و بندر عباس راهی مشهد شده‌اند تا در ایام تعطیلات تابستان از شهروندانی که هنگام استفاده از پله برقی دچار ترس بودند سرقت‌های تیزدستانه انجام دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این ۲ زن سابقه دار در حالی ادامه دارد که آن‌ها با توجه به اعلام شکایت مال باختگان مرتکب ده‌ها فقره سرقت خیابانی شده‌اند.
 
سرهنگ قربان زاده اظهار داشت: در بازرسی از وسایل متهمان ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان وجه نقد، ماسک برای تغییر چهره و مدارک سرقتی کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز