خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان خبرداد:

صدورحکم پرونده اختلاس شهرداری خواجو شهر سیرجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۲۷

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از صدور حکم قضایی قطعی پرونده‌ اختلاس شهرداری خواجو شهر سیرجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از صداوسیما، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: پس از اعلام گزارش اداره‌کل بازرسی استان کرمان در اواخر اسفند سال ۱۳۹۵ مبنی بر اختلاس در شهرداری خواجو شهر سیرجان ، بلافاصله موضوع با قید فوریت در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفت.

محسن نیک ورز افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه در دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه سیرجان ارسال شد و سپس حکم قطعی در دادگاه تجدید نظر استان کرمان صادر و پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای سیرجان ارسال شده است.

وی گفت: شهردار سابق خواجوشهر سیرجان با اختلاس ۴۵۰ میلیون تومان از شهرداری خواجوشهر سیرجان به انفصال دائم از خدمات دولتی و 10 سال حبس تعلیقی و متهم ردیف دوم پرونده از کارمندان شهرداری خواجو شهر بود که مبلغ ۲۵۸ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان اختلاس کرده بود که به انفصال دائم از خدمات دولتی و هفت سال حبس تعلیقی محکوم شدند.

 دادستان سیرجان افزود: متهم دیگر پرونده که ۳۹ میلیون تومان اختلاس کرده بود به انفصال دائم از خدمات دولتی و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده اند.

این مقام قضایی گفت: براساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی انتشار حکم محکومیت جرائم اقتصادی که جرم ارتکابی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان باشد در رسانه ملی و یا یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز