خبرگزاری کار ایران

نماینده اتحادیه جهانی کشتی:

برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان آسیا در ایران و البرز می‌تواند در میزبانی جهانی موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۱۲

نماینده اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی نونهالان آسیا در ایران و استان البرز ابراز امیدواری کرد این رقابت ها بتواند منجربه میزبانی مسابقات جهانی شود.

به گزارش ایلنا، کمال محمد بوعزیز عصر امروز در حاشیه قرعه کشی مسابقات نونهالان کشتی آسیا در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از میزبانی استان البرز و ایران در این مسابقات، گفت: امیدوارم این رقابت‌ها برای افزایش میزبانی ایران در مسابقات جهانی، قدم خوبی محسوب شود.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی افزود: مسابقات به دلیل اینکه در یک روز برگزار می‌شود مستلزم این است که تمام تیم‌ها قوانین را به شکل مناسب رعایت کنند.

وی ادامه داد: قبل از شروع بازی‌ها، برای آموزش تکمیلی به مربیان و داوران، کمیته هایی برگزار شد تا رقابت‌ها در سلامت کامل انجام شود.

بوعزیز اصلی ترین موضوع در کشتی رده نونهالان را مهم ترین اخطار دادن حین کشتی دانست و اضافه کرد: داوری این مسابقات برعهده ۲۲ داور ایرانی و ۱۰ داور خارجی است که بانوان نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها به عنوان فستیوال در رده جهانی است و مربیان و داوران باید به کار خود در این رقابت‌ها بپردازند و از بی‌احترامی و حرکت ناشایست جدا خودداری کنند.

مدرس داوری بین المللی کشتی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها در ۱۰ وزن آزاد و فرنگی برگزار می شود و کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران ۱۱ کشور شرکت کننده در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز