خبرگزاری کار ایران

فرماندار کوهدشت خبرداد:

خسارت زلزله به مسکن 45 خانوار در کوهدشت/ 20 نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۵۷

فرماندار کوهدشت با اشاره به تشکیل ۵ کمیته‌ ارزیابی خسارت زلزله در کوهدشت گفت: تا این لحظه مسکن ۴۵ خانوار براثر وقوع زلزله در کوهدشت آسیب جزئی دیده است.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی بیرانوند گفت: زلزله‌ای به قدرت 4.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین شب گذشته در شهر کوهدشت به وقوع پیوست که این زلزله باوجود زمان اندک وقوع آن، شدت بسیار بالایی داشت.

وی با اشاره به وحشت مردم از وقوع زلزله در کوهدشت افزود: در زمان وقوع زلزله بلافاصله ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت با حضور تمامی دستگاه‌ها در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد.
 
فرماندار کوهدشت با تأکید بر اینکه با تشکیل ستاد بحران در فرمانداری کوهدشت تقسیم‌ کار بین ادارات انجام گرفت عنوان کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه تلفات جانی و خسارات مالی گزارش نشده است.
 
وی بیان کرد: 20 نفر براثر وقوع زمین‌لرزه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت مراجعه کردند که 17 نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده، 2 نفر بستری و یک نفر دیگر نیز به علت شکستگی پا و تمایل خود به کرمانشاه اعزام‌ شده است.
 
فردی بیرانوند با اشاره به آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت گفت: پنج کمیته ارزیابی خسارت زلزله در این شهرستان تعیین‌ شده که تا این لحظه مسکن 45 خانوار براثر وقوع زلزله آسیب جزئی دیده‌ و در بخش‌های شهرستان کوهدشت نیز خسارتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز