خبرگزاری کار ایران

مرتضی سورانه:

شهرداری در فراخوان جذب سرمایه گذار موفق نبوده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۷۲

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک گفت: شهرداری چندین بار اقدام به فراخوان جذب سرمایه گذار کرده است و موفق نبوده لازم است نواقص در این مورد برطرف شود.

به گزارش ایلنا از اراک،مرتضی سورانه گفت: شهرداری اراک در چندین مورد که فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار داده است موفق نبوده و بیشتر جنبه آزمون و خطا داشته است که می‌بایستی در این زمینه دقت نظر بیشتری شود.

وی افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن سازمان سرمایه‌گذاری انتظار می رود این سازمان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و اگر تجربه کافی در این سازمان وجود ندارد از مشاور استفاده شود تا هم آزمون و خطا کمتر شود و هم بازدهی بالا رود. 

بارها شنیده‌ایم که آگهی فراخوان در روزنامه چاپ شده است که قطعا هزینه بردار بوده اما از آگهی هیچ استقبالی صورت نگرفته چرا که با متر و معیار نبوده است.

وی با اشاره به عدم اسقبال از سرمایه‌گذاری در استخر شهرداری گفت: در مورد استخر زمان را از دست داده ایم و این کاری است که می بایستی در اردیبهشت ماه تمام می شد در این ماه می بایستی پاکت پیشنهادی سرمایه‌گذاران باز می شد اما هیچ شرکت کننده نبود و وقتی علت را جویا شدیم مسئولان پاسخ دادند قیمت پیشنهادی ما بالا بوده است که دلیل این کار معلوم نیست.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد: کل فضای ورزشی باشگاه زمین چمن موجود است که با امکانات و فضای مناسبی است اما با تاریک شدن هوا به دلیل نبود پروژکتور تعطیل می شود که انتظار می رود این نقص برطرف شود.

 سورانه  همچنین در خصوص قطعی برق گفت: ایران کشوری است که روی منابع، معادن غنی و نفت زندگی می کند ایران کشوری فقیر نیست که در هنگام زمستان از مردم می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند و در هنگام تابستان می‌خواهیم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند پس مردم ما کجا و کی باید با رفاه زندگی کنند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز